Website-ul www.emotii-florale.ro este operat de către EMOTII FLORALE S.R.L., societate înregistrată la Oficiul Comerțului cu numărul J22 /2108 /2012, CUI: RO 30995462, cu sediul social în Municipiul Iași, Str. Nicole Iorga Nr. 3, Sc. C, parter, Ap. 4, Romania, Capital Social: 200 lei, tel: 0766748225, e-mail: office@emotiiflorale.ro.
Prezentul document stabilește termenii și condițiile în care puteți utiliza site-ul www.emotiiflorale.ro. De asemenea, accesul pe site se va face sub autoritatea termenilor și condițiilor prezentate în acest document.
Utilizarea site-ului ca vizitator, înregistrarea ca utilizator si achiziționarea produselor din gama oferită pe site presupun implicit acceptarea tacită și fără rezerve a acestor termeni si condiţii, cu toate consecinţele care reies din acestea.
Utilizarea site-ului se va face cu scopul de a vizualiza produsele și informatiile despre acestea și despre magazin, precum și de a crea un cont care să servească la achiziționarea produselor dorite. Utilizarea site-ului în alte scopuri decât cele menționate este interzisă.
EMOȚII FLORALE S.R.L. poate aduce în orice moment modificari asupra conținutului site-ului www.emotiiflorale.ro, modificări de structură și accesibilitate, poate sista furnizarea informațiilor pe site, fară a necesita un acord prealabil și fără a acorda vreo notificare către utilizatori sau către terțe persoane.
Prezentul document se completează cu dispozițiile prevăzute de OUG nr.130/2000, Legea nr.296/2004, Legea nr.677/2001.

Cum cumpăr

Pot plasa comenzi pe website persoanele care au împlinit vârsta de 18 ani până în ziua efectuarii comenzii și care au acceptat termenii și condițiile impuse.
Incheierea contractului
Toate informatiile de pe website au scop informativ, ele nefăcând obiectul unui contract comercial, până în momentul lansării și confirmării unei comenzi.
După plasarea unei comenzi pe website, vă vom trimite un email de înștiințare referitor la recepția comenzii dumneavoastră. Acceptarea comenzii va fi adusă la cunostință prin e-mail sub forma confirmării comenzii. Contractul dintre Emotii Florale SRL și cumpărător devine valabil în momentul expedierii confirmării comenzii și face referire strict la produsele confirmate.
SOCIETATEA NU CONSIDERĂ ÎN NICI UN MOMENT O COMANDĂ NECONFIRMATĂ CA AVÂND VALOAREA UNUI CONTRACT. Contractul se consideră încheiat la momentul expedierii către cumpărător a email-ului ce conține confirmarea comenzii.
Vă rugăm să verificați conținutul confirmării comenzii și să notificați eventualele erori descoperite la office@emotiiflorale.ro sau telefonic la 0754227244.
Obiectul contractului
Toate produsele afișate pe site-ul www.emotiiflorale.ro pot face obiectul unei comenzi, însa numai în limita stocului disponibil.
Este posibil ca unele culori să prezinte diferențe de nuanță între produsul efectiv și imaginea acestuia pe site. Aceste diferențe pot apărea ca urmare a prelucrării imaginilor.
Prețul
Prețurile afișate pe website sunt în lei și includ TVA, dar nu conțin și contravaloarea transportului, suma ce va fi adăugată la totalul de plată.
Nivelul costurilor de transport este prezentat la sectiunea „Livrarea produselor”.
Noi facem toate eforturile pentru a ne asigura că prețurile trecute pe website sunt corecte, însă, din cauza unor erori sau disfuncționalități tehnice, pot exista situații în care prețul afisat să nu fie cel corespunzător. Dacă apar erori și unele produse sunt postate cu un preț greșit, veți fi contactat și veți avea opțiunea de confirmare a comenzii la prețul corect sau de anulare a acesteia. Daca nu puteți fi contactat, comanda va fi considerată anulată. Nu ne obligam să onorăm comenzi ce au ca obiect produse al căror preț este greșit, iar greșeala este sesizabilă, prețul expus neîncadrându-se în grila noastră obișnuită de prețuri.
Ne rezervăm dreptul de a schimba prețul produselor postate pe site în orice moment, cu excepția produselor care fac obiectul unei comenzi confirmate.
Limitări
Procesarea comenzilor pe acest website se va face doar pentru clienții de pe teritoriul României. Nu efectuam livrări în afara ariei stabilite.

Cum plătesc

Plata ramburs.
În momentul în care intrați în posesia produselor, plătiți contravaloarea acestora plus costul transportului direct agentului/curierului care asigură livrarea.
Livrarea Produselor
Livrarea se face prin Nemo Express numai pe teritoriul Romaniei, în termen de 3 zile de la plasarea cu succes a comenzii, la adresa specificată de dumneavoastră. În cazul unei Forte Majore livrarea poate întârzia. Vă rugăm să folosiți adresa la care puteți fi găsiți între orele 9-18, în zilele lucrătoare, livrările efectuându-se doar în această perioadă.
Tariful per colet este stabilit de către firma de curierat și poate varia ( în funcție de accesibilitatea la adresa către care se face livrarea).
Atenție: Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor care nu și-au îndeplinit obligațiile pecuniare sau de altă natură față de Emoții Florale. De asemenea, contractul va fi interpretat și executat cu bună credință. Orice abuz va conduce la întreruperea oricăror relații contractuale.
Comenzile sunt procesate și livrate de luni pâna vineri, cu excepția sărbatorilor legale.
Comenzile primite după ora 16:00 vor fi procesate și expediate în ziua următoare.
Comenzile primite dupa ora 16:00, vinerea, nu vor fi procesate până săptămâna viitoare, luni.
Termenul de livrare începe odată cu primirea email-ului de confirmare a expedierii comenzii. Emotii Florale nu se face responsabilă pentru întârzierile neprevăzute. Exceptând cazurile de forță majoră, comenzile vor fi livrate în maxim 5 zile lucrătoare de la data plasării comenzii. Din motive de securitate, se solicită semnarea ordinului de livrare a comenzii.
Vă rugăm să verificați, la livrare, conformitatea comenzii: numărul de cutii, integritatea pachetului, corespondența codului de livrare cu cel din comanda. Vă rugăm să semnalați orice lipsă a conformității, în scris, atât în documentația firmei de curierat, cât și pe adresa office@emotiiflorale.ro. Dacă produsul primit este deteriorat, se recomandă returnarea lui în starea inițială, fără a-l utiliza.
Pierderea sau deteriorarea produselor comandate pe website trece în responsabilitatea dumneavoastră, odată cu semnarea documentelor de transport.
Politica de Retur

CUMPĂRĂTORUL ARE DREPTUL SĂ NOTIFICE ÎN SCRIS COMERCIANTULUI CĂ RENUNȚĂ LA CUMPARARE, FĂRĂ PENALITĂȚI ȘI FĂRĂ INVOCAREA UNUI MOTIV, ÎN TERMEN DE 14 ZILE LUCRĂTOARE DE LA PRIMIREA PRODUSULUI.
Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt în sarcina cumpărătorului.
În situația în care cumpărătorul a beneficiat de livrarea gratuită a produselor în condițiile explicate la sectiunea “Livrarea produselor”, din pretul de restituit se vor reține de către companie și aceste costuri (costurile de transport ale primei livrări).
Pentru exercitarea dreptului de denunțare unilaterală a contractului trebuie să ne informați în scris, prin completarea Formularului de Retur și expedierea acestuia pe adresa office@emotiiflorale.ro. Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data acceptării returului de către Emotii Florale.
Pentru a fi acceptată returnarea produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare în care v-au fost livrate ( să nu fie deteriorate; integritatea documentelor însoțitoare). Coletul trebuie să conțină și “Formularul de Retur” completat cu toate informațiile necesare.
Pentru a putea soluționa cât mai grabnic cererea dumneavoastră de restituire, vă recomandăm să rambursați produsele prin intermediul Fan Courier.
Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. În cazul în care doriți înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu livrarea vor fi suportate de dumneavoastră, ca și client. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenței prin ramburs la primirea coletului. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 30 de zile calendaristice prin transfer bancar în contul IBAN specificat în Formularul de Retur.
Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintâ defecte, contactați la primirea coletului echipa Emotii Florale (tel 0754227244, Municipiul Iasi, Str. Nicolae Iorga Nr. 3, Iaşi, România) pentru a reclama această situație și ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un produs nou sau rambursarea banilor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către Emotii Florale. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor.

Garanții

Emoții Florale S.R.L. declară că produsele comercializate prin intermediul site-ului www.emotiiflorale.ro sunt corespunzatoare din punct de vedere calitativ scopului pentru care aceste produse sunt destinate.
Perioada de conformitate este de 3 ani. Daca in această perioadă, trandafirii stabilizati isi schimba forma (se descompun), cumpărătorul beneficiază de înlocuirea lor. Aranjamentele cu trandafiri naturali stabilizati nu trebuie expuse excesiv actiunii directe ale razelor solare.
Pentru a beneficia de garanția produselor, cumpăratorul se obligă să respecte întrutotul instrucțiunile de utilizare și întreținere furnizate de producător.
Pentru mai multe informatii despre posibilitatea reparării produselor achizitionate de pe website, vă rugăm să apelați office@emotiiflorale.ro sau numarul de telefon: 070754227244.
Reclamații
Cumpărătorul poate reclama ori notifica orice neajunsuri, plângeri, somații etc., în scris, prin poștă la adresa: Municipiul Iași, Str. Nicolae Iorga Nr. 3, Iaşi, România, sau prin email la: office@emotiiflorale.ro.
Date Personale
Definiții:
- Date cu caracter personal - orice informații referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă; o persoană identificabilă este acea persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în mod particular prin referire la un număr de identificare ori la unul sau la mai mulți factori specifici identității sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale;
- Prelucrarea datelor cu caracter personal - orice operațiune sau set de operațiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea către terți prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ștergerea sau distrugerea.
Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, EMOȚII FLORALE S.R.L., societate înregistrată la Oficiul Comerțului cu numărul J22 /2108 /2012, CUI: RO 30995462, cu sediul social în Municipiul Iași, Str. Nicolae Iorga Nr. 3, Iaşi, România, ar